Музей Софія Київська
Проблема
Музейна сфера в сучасному вимірі, зберігаючи артефакти минулого, впевнено орієнтується на майбутнє. Світові музеї невпинно крокують в ногу з часом та активно залучають найактуальніші інноваційні тренди в базу своєї діяльності. Уявлення про музей як про будівлю, в якій десятиліттями зберігаються одні й ті ж експонати, давно вже відійшло в минуле і в Україні. У світі, який індивідуалізується, стає значно доступнішим і відкритішим (принаймні на рівні технологій), український музей також прагне зайняти своє важливе місце. Аналізуючи стан музею, він явно зараз знаходиться не в інформаційному топі. І для його подальшого руху вгору потрібні ресурси, зміни у середовищі, сильні мотиваційні імпульси та бути відкритими до інновацій
Запропоноване рішення
Проактивний підхід і використання технологій дозволять не просто віртуально, а й реально розширити музейні площі, надати доступ до архівів і колекцій, які неможливо розташувати в музейних залах, ще й зробити відвідувачів учасниками експозицій або подій за межами площі.
Для пілотного проєкту нами було запропоновано:
  • Використання технологій доповненої реальності на прикладі двох кімнат будинку Метрополіта
  • Тестування мобільних застосунків на відвідувачах для збору відгуків та пропозицій
  • Розробка загальної концепції застосування технології доповненої реальності для подальшого розвитку в окрему систему
  • Привернення уваги майбутніх відвідувачів
  • Оживлення та візуалізація експонатів
Результат
Складом пілотного проєкту стало:
  • Створення візуального відтворення двох кімнат у доповненій реальності
  • Моделювання приміщень, людей, елементів інтер'єру - меблів, посуду, тощо
  • Експерименти у декілька підходів для вибору оптимального варіанту реалізації
  • Використання готових мобільних застосунків та платформи ARena для завантаження моделей

Як висновок за підсумками пілотного проєкту:
  • Працездатність технології в реальних умовах - відповідно до освітлення та кількості об'єктів. Розуміння необхідної деталізації та кількості об'єктів, які будуть сприйматись відвідувачами
  • Пропрацювання оптимального розташування маркерів приміщеннями для виклику AR
  • Наповнення функціоналом майбутніх мобільних застосунків відповідно до побажань відвідувачів
  • Додавання інтерактивних експозицій
Вас також може зацікавити:
Бажаєте застосувати наведений кейс у своїй компанії? Напишіть нам!